>

En dag som idag

Mmm Har varit i K-stad på släktmiddag hemmahos mickes mamma..
Var trevligt,, och jätte god mat:)
Fast llite nervöst att träffa hela hans släkt var det..
Men det gick allt bra:)

När vi kom hem därifrån så har vi inte hunnit gjort så himla mkt mer än att pack allt som ska med till årjäng..
Sitter och väntar på att pappa och evelina ska komma:)
Tror dom nog kommer när som helst,, så tänkte bara slänga in några snabba rader innan vi åker:)

Så fanns det önskemål om att jag skulle lägga in en bild när jag har min nya klänning som jag köpte igår,, på mej:)


Kanske inte mest smickrande bilden,, men klänningen är fin iaf:D
Håret ser helt blä ut,, vill bara att det ska växa ut gör snabbt:)
Fast det har vuxit en bra bit sen i maj,, verkligen:)

Hoppas att det blir som det är planerat nu när vi kommer upp,, men jag hoppas inte på det,, för jag tror inte det blir som jag vill iaf..
Men men vad kan jag göra... Inte ett skit...


Nej nu har jag inte så mkt mer att skriva om just nu,, vem vet kanske kommer jag in senare och slängre in någhra rader till,, fast bara kanske,, om jag orkar och har tid:)

Annars ha en fin kväll och en bra natt..
Det hoppas,,hoppas,,hoppas,,hoppas jag att jag får.........................................

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va fin du är gumman..Kram

2009-12-31 @ 16:50:24
Postat av: Mli

Tack så jätte mkt:) <3 kram

2010-01-05 @ 11:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: