>

Fixat lite med julklappar:)

Har hamnat i nått döläge, tycker inte att jag har så mkt att skriva om men slänger in några rader ändå + vad jag gjort idag.

Vad har emelie gjort idag: Varit i säffle en sväng.
                                         : Handlat julklapps grejer.
                                         : Hämtat några mattor,,sourrand ljudet + lite små pyssle..
                                         : Lagat mat,, pasta med sås och bacon.
                                         : Fixat iordning julblomma till mamma + mickes mamma.
                                         : Nördat på facebook.
                                         : Kollat på film(Hostel part 2) och käkat popcorn.
                                       
Ja det är väll det jag gjort idag iaf i stora drag..
Ska till mamma en sväng imorn,, träffa syskonen och lämna julklappar till dom:)


Så här mkt snö är det i Säffle,, dock inte lika mkt här hemma i Vålberg.


Finaste julstjärnan,, innan inslagning:)


Julstjärnan till mickes mamma:)


Julstjärnan till min mamma..


Båda tillsammans:)


Nej nu ska jag göra mej iordning för sängen..

Sov gott alla..

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: