>

Inte så mkt idag.

Nej har ju inte varit inne på hela dagen..
Men tänkte iaf gå in och skriva några rader:)

Har inte gjort så mkt på hela dagen..
Det har små-snöat nästan hela dagen:)
Jätte mysigt:)

Gjort idag: Gått en promenad,, gör skönt var det att få sträcka på benen och få frisk luft:)
                : Tvättat två maskiner med tvätt+ hängt upp så klart:)
                : Nördat på facebook, är jätte trött på allt vad dator heter ändå känns det som ett tvång.
                : Skalat potatis och kollat på när micke gjorde köttbullar,, sen käkade vi det så klart:P
                : Frysit om händerna och fötterna nästan hela dagen:( Vill verkligen ha dom här tofflorna:)
              
                : Kollat på tv;; den står på hela tiden:/
                : Fikat med lussebullar och kanelbullar:)
          

Nu ska jag släcka ner datorn i några timmar innan jag spyr på den..

Ha en gör mysig kväll:)
Det ska jag ha iaf:)

Mli♥         
               
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: