>

Säffle tur och retur

Ja,, har varit i säffle en sväng..

Va och handlade lite och sen var jag förbi hemma i min lght..

Hämtade lite grejer,, blev mest filmer den här gången och två blommor:)
Två fyrkantiga korgar från jysk också:)


Min packning hemifrån,, tung kan jag lova:P

Annars har det väll inte hänt så mkt..

håller på med maten,, som idag består av fiskpinnar och mos:P:P Göör gött:P:P
Och väntar så klart på att micke ska komma hem:)

Älskar han mer än allt annat på denna planet:)
Han är helt fantastiskt underbar:)

Nej nu måste jag fortsätta med maten,, kommer säkert in och skriver senare igen,, innan läggdags:)

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag:)

Det ska jag ha tillsammans med världens mysigaste och underbaraste kille:)

Mli♥ 


Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: