>

Shoppat lite och en massa The Simpsons

Har varit en bra dag:)
Men herregud vad snö det har komme!!
Snöa hela dagen igår och hela natten,, har säkert komme ett par decimeter,, ca 3-4 dm:)

Nu är det verkligen vinter ute:)

Har varit i Töcksfors en sväng idag,, va på shoppingcentret en sväng:)

Inhandlade: ett par svarta och rosa reebook gymskor för 599 kr(rea 150 kr):)
                  : en tröja från Bikbok för 150 kr (50% rea)
                  : En t-shirt p cubus för 48 kr (50% rea)

Som hittat,, har typ 1000 kr att spendera till,, så något mer lagg blir det iaf,, har jätte lust att fynda några märkesjeans nu på rean,, men vet inte jag,, har inte bestämt mej än:)

Ja Spenderade några timmar där:) Var och käkade en pizza innan vi åkte tillbaks också:)
Har inte åte pizza på säkert 2 månader,, så det smakade MUMMA!!!

Har kollat på en massa The Simpsons avsnitt nu på kvällen,, eller ja sen typ 16.00,, det håller på ända till 23.00 inatt på kanal 6,, en massa avsnitt:)

                
                        


Nu ska jag dra mej:P

Ha en fin kväll,, det ska jag ha:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: