>

Tittat på Real housewifes of New Jersey

Ja tittade nyss på det programet,, vet inte va man ska tycka om det, är det bra eller är det dåligt??

Ja jag vet inte riktigt  vad jag tycker:S hehe
Jaja så kan det vara ser nog nästa avsnitt ändå:P

kvällen har varit mysig och bra masserade och fick massage av älskling förut,, gött pch välbehövligt:)

Annars har det varvats med tv och dator resten av kvällen:)
kvällsmat och dusch har ingått också:)

Min kvällsmat,, te och vanilj yoghurt med müsli crunch äh vet inte hur det stavas:S



jag och vackraste älsklingen:)



Ska ta kvällen nu:)
ska bli skönt och mysigt att krypa ner under täcket tillsammans med sötnos:)

Hoppas alla får en bra natt med god sömn:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: