>

Hästvakt

Har varit hos mamma och passat hästarna
hela heljen...

vilken värme det är ...
Man flyter ju bort:S
I min lght så är det som en bastu....
luften nstår helt stilla..
det går ju knappt o sova där...
Usch..
 brukar öppna fönstren på kvällen, men det måste ha varit lika varmt inatt
för de va då inge svalare i lght på morronen:S

Är på jobbet känns jätte segt...
vill bara gå hem och lägga mej igen..
Är så himla tröttt...
Ser jätte trött med...
o vad bfår man höra när man kommer till jobbet....
Va sleten du ser ut,, har du söpe hela heljen eller har du varit ute o ränt...
OBS är ju missbrukare,, så när dom säger det så känns det så dumt...
för dom tror ju att jag har varit ute o härjat spec när ja ser så sleten o låg ut...
Men Må dåligt psykistkt finns tydligen inte i somligas värld...
Får lust och bara skrika till dom"men jag mår dåligt PSYKISKT"
jaja nog om det ,, antar att det är smällar man får ta:S



Ångesten ligger och skaver idag med...
ringde och fixade läkartid i fredags...
måste höja mina mediciner...
Men allla har ju semester..
så fick tid i mitten på juli....
mm ja så är det...

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Blomman.

Puss.

2009-06-30 @ 03:46:16
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: