>

"Hej, det är jag som är värmlandkôrven"

Usch denna veckan har jag verkilgen inte skött mitt..
Har jobbat 1 dag, drack tisdags o i onsdags med...
Har inte träffat åsa o carro nått...
Usch kaos med det mesta tycker jag...

Just nu känns detsom jag aldrig kan acceptera mej själv...
Varför ska jag acceptera mej själv?
jag står inte ut o leva med mej själv..
och tanken på att ja ska göra det ett helt liv får mej o vijla spy på mej själv...

Jag vill inte va fet
Jag vill inte va ful
Jag vill inte va en nolla
Jag vill inte va äcklig
Jag vill inte va emelie
Snälla kan inte nån annan ta över..
så jag bara kan få ta en paus ifrån världen...
jag vill inte vara med längre..
Jag vill bara släppa allt och låta det spinna på.... 



Mli♥


Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Blomman.

Inne i en sån period ja med.

O det är Inte roligt.

Man känner verkligen precis just som du skrev.

Jag vill trycks på paus.



Man kan inte fly från saker, men man kan ta en paus.

Men ja, inget bra de heller.



Hoppas du har det bra hos din mamma !



Kramar

2009-06-26 @ 19:26:57
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: