>

Höst ute:S

Ja vart är sommaren?
Det är ju svin kallt ute:/
Va inne o beställde mina älskade Cytomel T3 förut med:D
haha undra bara hur ja ska ha råd o betala dom:S
bra att ja beställler o inte ens vet om ja har råd...
jaja måste ha dom iaf..
jag står inte ut med o rulla omkring..



Äntligen slutar jag..
Så har man en skön helj framför sej:)
ska va med malin idag:)
Hehe kanske flaggan åker fram igen:D
vad jag stör mej på att jag inte har hand om mina pengar själv!
måste ändra på det snart..
det går ju inte o ringa efter pengar så fort ja ska göra nått:S
eller så fort ja behöver pengar o spendera,, vilket händer rätt ofta:P
Hoppas alla får en riktigt mysig fredag!


♥Mli
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Blomman Blom

Haha o den åkte fram du : P

2009-06-06 @ 18:19:11
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: