>

"Jag vill gömma mej"

Måndag idag..
försov mej imorse:S
men kom i väg till jobbet iaf...

tog en nattcigg med malin igår kväll..
så satt vi nere i stan, så ser vi 3 st skumma typer som kommer o går,
E: vad gör dom:S det är 3 negrer , ska dom göra inbrott? eller va pysslar dom med?
M: A men kommer dom hitåt så går vi..
o så gick dom ju åt vårat håll så klart
E: "jag vill gömma mej"
M: men det kan vi ju inte göra 
så kom dom närmare..
O
M:men det är ju fiskepoliserna ju:S

Hehe det kanske inte låter när ja skriver det,,
hehe men irl så va det rätt komiskt:D

dom såg jätte skumma ut när dom smög omkring där i mörkret
så va det ju nästan inte en människa på stan heller...
Bara jag o malin o 3 fiskepoliser:)

Hem och städa sen...
ack så tråkigt men dock så skönt när det är gjort...


Hm ja vad mkt städa det blev,,, inte..
fick inte gjort nått hemma:S
kändes inte som en städdag..
o då kunde ja ju inte städa:S
är det normalt o va sånn?
Måste bara gå på känslan hela tiden...
även om det inte är bra o jag vet att det blir fel så måste ja bara göra som ja känner o tycker..
kan bara inte tvinga mej till saker som ja inte känner för:S
är lite jobbigt.. vissa saker bara måste man ju göra....
Men då känner ja mej pressad ist o får ångest...
hmmm:S
jaja ja överlåter den mentala biten till min psykolog ist tror ja...

Är så himla spelsugen...
skulle verkligen villa ha några helt nypressade sedlar
sånna som är nästan helt stela liksom dom är helt perfekta..
som gjorda för o stoppa i spelautomaten..
Å nej jag har inte problem med spel..
Ett profs vet hur den vill ha det:P;)
haha


Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Blomman.

hahahahhahahahahaha Fy fan va roligt de va! hahah "jag vill gömma mig" hahahaha.

A tur de bara va fiskepoliserna, annars hade de kunna gått illa till : P



Håkan skratta gott åt oss med : )



Kraam

2009-06-08 @ 16:38:54
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

Hahaha du e rolig du.

Jag hade i oboyen för länge, så den börja koka över lr nått!

Ja veet inte, haha!

Kom hit på en cigg jävel då! : )

2009-06-08 @ 20:11:57
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: