>

Känner Mörkret idag

M det finns undangömt på insidan...
Så att ingen annan kan se det...
som ett stort blödande sår..
ingen annan får se det inegn annan får ta del av det...
det är mitt,, mitt mörker...
Usch jag känner mej destruktiv...
Jag vill va destruktiv...
Känner mej liten... o ensam...
Vill ha kärlek...
Och så är ja avis på dom som bara kan släppa ut alla sina känslor..
vet inte om det existerar nån som kan det..
men jag kan inte ens lite....
jag vill behålla mitt mörker för mej själv,,
Ångest Ångest Ångest för att ja skrivit detta nu:S
Uhh idag är en gå hem o gömma sej under täcket dag...





Hmm sitter ute hos mammsen nu,, ska hjälpa till med nått plakat till styvbroders student..
Känns helt okej att vara här...
men ångesten ligger i magen o skaver...
Det har den gjort hela dagen...
Va faktiskt längesen ja mådde såhär...
tack och lov för mina mediciner & dom som står mej nära..
Utan dom skulle varje dag vara en kamp...
En kamp för att överleva
En kamp för att inte ge upp...

Stay Positive!



Mli♥



Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Blomman.

Jag kan inte heller visa.

Iställer för att visa är det lätt att man tar tillflykt i nått annat som inte är så bra jämt.

Men då är de den destruktiva sidan som kommer fram..



Kom hem så tittar vi film lr nått senare om du vill!

Kram

2009-06-10 @ 16:00:03
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman.

Jaa gör det : ) aa godis är gott : )

haha!



Kraam

2009-06-10 @ 17:42:24
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: