>

Min mamma är sjuk

M har inte fattat det förut..
men så idag när ja fick reda på att hon va dålig igen så bara känner ja mej jätte ledsen..
Det blev helt plötsligt sant...
Jag hoppas verkligen att hon får bromsmedicin i tid...
vet inte om jag skulle klara av o se mamma bara bli sittandes..
det är inte mamma....
Usch!!
Varför måste man klara av så mkt för?
Har inte vi fått stå ut med tillräckligt?
när ska allt ta slut?
när ska alla få ro i själen o va lyckliga?
Hur mkt prövningar klarar man av?

Jag är inte så depp o så förtvivlad som det kanske låter..
har bara lite katastrof tankar..
Jag vill verkligen att allt ska bli bra nu..
Vill för min skull o jag vill för min mammas skull!
jag vill kunna finnas där för henne...
Som dotter, som stöd, som familj.
Visa henne hur mkt hon betyder för mej..




Annars har jag varit på Möte på komvux idag..
Det gick bra..
börjar plugga 24/8
ska börja med samhällskunskap och svenska..
Känns jätte bra:)
Malin var också med upp till skolan:)
Så tog vi en glass i furuskogsparken tillsammans med carro och lilla adam..
världens charmigaste unge:)
Sen har ja varit o tränat med..
det va skit gött..
Få ut en massa stress o sånt..
och nu är ja hemma hos åsa...

♥Värdefulla♥
♥Mamma
♥Angelika & Evelina
♥Åsa
♥Pappa

Mli♥


Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Blomman

Det är jobbigt när saker bara kommer upp för en, att de faktiskt är sant.

Men det kan vara bra med.

O jag tror de kommer gå bra!

Prövningarna tar aldrig slut! Vi måste bara lära oss att handskas med dom på rätt sätt!



Kramar

2009-06-09 @ 19:34:55
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: