>

Äntligen! 25:e=pengar= shoppa:)

Ja äntligen är det pengatime:)
Idag mår jag litte bättre än jag gjort dom sensate dagarna..
Skönt:)

Ska iväg och sola sen betala räkningar och sen blir det en sväng till k-stad och möta älskling:)
Tänkte köpa julklappar till mina småsystrar idag iaf:)

Sen får jag ta IKEA och allt annat till vekcan:)

hitta en massa goda recept på jul godis och sånt igår:)
Så till heljen blir det storbak:P

Nu måste jag skynda mej upp i duschen,, ska ta bussen till säffle. Gå up till skolan en sväng:( usch..
Har egentligen ingen lust alls.. men men så får det bli ändå:)

Fick en väska av sötnos för ett tag sen,, är supernöjd med den,
Så tänkte lägga in 2 bilder på den:)
Kanske ser lite konstigt ut när jag tog kort på den när den hängde på köksstolen..
äh den är nice anyway:D


Nu har ja icke tid  mer til detta:)
duschen kallar:)

Have a nice day:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: