>

Äntligen helj

Ja , nu va det några dagar sen jag var inne igen. jag tänker varje gång jag är inne att jag ska fortsätta skriva. men men det blir aldrig som man tänkt sej.

Tänkte bara slänga in några snabba rader innan jag går hem från skolan..

Livet leker fortfarande. Så underbart. Men måste sätta en jädra fart med pluggandet. tiden börjar sina.. tyvärr.. och jag vill ju inte sumpa studiebidraget till nästa tremin, för fortsätta plugga hade jag allt tänkt mej. Det är ganska kul emellanåt iaf:) när det inte blir för stressigt.
nu ska jag gå och möta min underbara älskling, tänkte gå och sola.

 Har funderat på vad mina nyårslöften ska bli.. kanske lite tidigt och varför ska man egentligen ha nyårslöften. men men tänkte iaf ha nyårslöften. Ett löfte är att jag ska fortsätta framåt som jag gör nu.. ett annat är nog (rätt klassiskt) att jag ska börja träna. har ju gått ner massor i vikt sen jag bla. sluta med alla mediciner. så lite träning skulle göra susen för dom sista kg som jag vill bli av med:) är faktiskt riktigt sugen på att börja träna med för den delen. så det är inte helt omöjligt att det blir ett träningskort på enjoy-karlstad..

Nu ska jag sluta för dagen och ta heljen:)
Ännu en mysig helj med god mat, film mysigt sällskap:)
hoppas ni andra får det med
bye bye
Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: