>

En sån där dag idag.

Ja idag har jag en ångest dag..
Känner absolut inte för att träffa folk, och vll helst inte gå ut..

Sitter och har suttit hela dagen i mitt mörka tv-rum, neddragna persienner och inga lampor, bara ljuset från datorn..


Inte min dag idag..sliten, mjukisbyxor, linne och morgonrocken är det som gäller idag.

Ska egentligen på ett möte snart, har suttit och funderat på detta ett tag nu,, men har vetat från imrose att jag inte kommer att gå ut och ta bussen till säffle för att gå på ett möte jag inte vill på och sitta och prata om saker jag inte vill prata om..
Så nu tickar klockan och jag smygtittar på den ibland och ser att oj då bussen går om en halv timme,, jag har inte ens duschat..
Jag kanske ska höra av mej och säga att jag inte kommer ,, men hmm ja låter tiden bara gå ist..
Jag vill inte att dom ska kunna va jobbiga mot mej.. Därför ringer jag inte..

Och varför kan dom inte bara godta när jag säger att jag orkar inte komma idag,, jag mår inge bra..
Nä då  då blir det en massa tjat,, en massa frågor och misstänksamhet..
Och det orkar jag inte med..
Det är redan jobbigt.. varför ska dom göra det ännu jobbigare för???


2 smörgåsar med ost och gurka..
Min frukost lunch och middaf idag..
Ingen matlust alls...
Usch...


Hoppas alla andra har en fin och bra dag..
Jag tar mej i kragen imorn..



Kl 17.44 uppdaterar min blogg igen..

Har ju mått sådär hela dagen.. Men skickade iaf ett Meddelade och sa att jag inte skulle komma på mötet förut.. Skrev att dé inte va någon ide att dom ringde och tjata på mej,, och det gjorde dom inte heller och alt va lugnt ändå.. tror alltid det värsta:/

Min älskling är helt underbar:) När han koom hem förut hade han varit och köpt en jätte fin röd ros till mej:)
Blev jätte glad, omtänksammt av han:)





Jätte fin:) och till mej:)
Tycker verkligen om Micke jätte mkt!
Min sötnos ♥

en jobbigt dag,, men en bättre kväll:) det tackar jag för!

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: