>

God morgon Sverige

Har precis komme till skolan. Fan vad kallt det är ute! Om det bara kunde komma lite snö också:) vore jätte mysigt. Längtar tills det är dags att ta fram ljusstakar och julpynt och allt som ska fram:)

Ska sätta igång med mitt skolarbete nu tänkte jag. Håller på med massmedia och opinonsbildning. Inte det roligaste men den går relativt snabbt att göra iaf. Tur är väll det. Har ju inte så himla mycket tid att lägga på varje uppg. Skulle kunna göra varenda uppg tio gånger större än vad jag gör (gör redan för mkt). Måste börja minska ner mina arbeten lite för att hinna.. Tråkigt , gillar när dom är väl gjorda och jag får med ALLT det jag tycker är vikitgt:)


Den här mobilen köpte jag för några månader sen. är jätte nöjd med den.. tycker den fungerar jätte bra. tänkte att det skulkle bli jätte jobbigt att byta till hel-touchscreen när man är van att använda knappar. men nej då det va inte så krångligt:)






Fick en väska av micke igår med, gillar den skarpt. kanske slänger in en bild på den också sen:)
Nä nu har jag inte tid med detta mer. kanske kommer in lite senare och skriver vad dagen har erbjudit:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: