>

Havregryns gröt

Ja, ordentlig frukost idag. tycker inte att det är så gott men det är bra för magen och förbränningen:)

Idag är det städ dag. Inte så kul men det är gör gött när det är gjort:) Bästa som finns när det är helt nystädat och fräscht, inte för att det brukar va så stökigt då men ändå:)

Imorse bara kände jag när jag titta på micke, sån där skön känsla att åh vad fin han är och åh vad mycket jag tycker om han:) Känsla av att vara lycklig och att nån betyder nått:)

Brukar va ute och gå varje kväll, har tänkt länge nu att jag ska ta med mej gå-stavarna ut, så nu ska jag nog göra slag i saken, messa mamma och fråga om jag kunde få låna ett par av dom. Dom använder ju dom inte iaf. Tycker det känns som man motionerar mera när man går med stavar. Även om det kan kännas lite löjligt i början men efter ett tag känns det bara nyttigt och bra:) Rekomenderar det!
                                   

Nu ska det dammsugas.
Kanske slänger in några rader senare ikväll, vi får se vad dagen har att erbjuda:)
ha en bra dag alla:)


Lite senare på dagen....
Dagen har varit bra,, har ännu inte planterat om dom  stackars blommorna.. uh..
Va ute och tog en promenad förut, gör gött att få lite frisk luft och motion.
Annars har jag gjort klart ett Sv-arb som det va meningen att jag skulle skicka in nu,
 men jag fastna på facebook och va tvungen att gå in här och slänga in några rader.
Har lite skolångest.. Vill så gärna hinna klart.. men som sagt det börjar bli väldigt dåligt med tid..
så får se hur långt jag kommer..
Värsta scenariet är att jag inte får studiebidrag nästa termin och då måste jag säga upp lghten och så har jag ju ingen inkomst alls:S
Det skulle va lite súrt....
Jaja nu ska jag lämna in min färdiga uppg och kanske få lite gjort på nån annan uppg.
ha en mysig kväll:)



Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: