>

Idag är jag rädd...För allt...

Mm idag är jag mest rädd, ledsen och orolig..Inte så mkt ångest..
Men detta är jobbigt också.....

Är rädd för allt..
Eller ja mest rädd är jag för att förlora det jag har... Det vill jag verkligen inte göra...
Är rädd för att micke ska tröttna och bli uttråkad på livet, ja m.m...
Och det är sånt jag inte kan göra ett skit åt..
Men är så himla rädd för att det ska hända..
Jag vet inte vad jag skulle ta mej till då...
Det finns  bara Micke för mej... Älskar han så himla mkt...mm idag är en rädd och orolig dag...
Usch.. det är inge kul alls,, känner att tårarna är påväg hela tiden..
Jag vill ha garantier och det kan jag inte få,, hur skulle jag kunna kräva det..

Jag är rädd att inte räcka till,, jag tror inte att jag gör det..
Kanske är jag för tråkig? är jag för mkt? eller kanske är jag ingenting att ha....
Jag vet inte,, det enda jag vet är att jag är rädd, ledsen , orolig, och värdelös...
Mitt självförtroende har hamnat på botten totalt:S

                               

I hope it will go away...soon...
Have a nice day..



Kl är 20.00 tänkte gå in här och slänga in några rader..
Kvällen är alltid bäst, mår mkt bättre nu än jag gjort på hela dagen..

Städade förut, så nu är allt helt nystädat det känns alltid gött:P
Har varit ute och gått kvällspromenaden också:)
Det börjar bli kallt ute , stjärnklart är det också:) Fint att se alla stjärnor:)

Känns nästan löjligt att jag känt mej ledsen för egentligen ingenting hela dagen..
Varför ska jag gå och tänka, oroa och vara ledsen över saker som inte ens har hänt eller ens är ett faktum??
Ja önskar att man kunde stänga ner hjärnan ibland..
Det skulle vara en befrielse!
Kanske ska passa på att va glad och lycklig över det jag har istället för att vara ledsen och orolig över saker som kan hända och att det ska tas ifrån mej:S
hm ja lättare sagt än gjort..

Men hoppas på en bättr dag imorn!
Nu ska jag leta upp lite recept på lussekatter, kålpudding, och hmm ja nått mer var det:S

Ha en mysig kväll!
Det ska jag ha iaf:)

Mli♥


Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: