>

Mysigaste heljen :)

                                             

Ja den här heljen har iaf jag längtat efter ett bra tag:)
Ska bli så himla kul och mysigt att ta fram ljusstakarna och annat pynt:)
Kommer bli göör mysigt!!

Igår kväll började jag känna av lite av vaccinet,, inget värre men det känns ungefär som att man ska bli sjuk,, bli förkyld och få feber..
Men töligt ändå..

Ska lämna datorn idag:( Vill verkligen inte!!
Tänk om dom kunde skynda sej med min dator:S
Har nämligen lånat min fars laptop.. Och väntar på den jag ska få..
Men det går segt!!!!



Ska baka lussekatter imorn:)
                   
                                          



Så här goda blir dom:P Synd att jag inte har datorn imorn,, annars hade jag kunnat lagt ut bilder på lussekatterna och pepparkakorna:)

Och pepparkakor:P

kanske inte så här fina men,, goda lär dom bli iaf:P
ÄLSKAR pepparkakor..
Skulle kunna äta hur många som helst!!

Ne jag har inte så mkt mer att komma med nu,, så här direkt på morgonen..

Hoppas alla får en fin och bra dag!
Och en jätte mysig helj!

Det ska jag ha iaf:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: