>

Åska,,Skippy och lite till


Ja hörde åska ute nyss,, lite läskigt tycker jag,, trodde inte att det brukade åska i april:S
Men ja det gör det tydligen:/


Blir bio och nån mongolisk restaurang imorn:)
Ska bli mysigt,, ser verkligen fram emot det :)

Inte så längt kvar på min kurs nu..
Har nästa vecka sen två veckors praktik som förresten inte är klart vart än:S BRA jobbat Emelie!!
Och sen har vi 1 vecka efter praktiken:)
Tror nog jag kommer få rätt bra slutbetyg på hela kursen,, har skrivit två VG prov och har knappt missat en dag och jag är med på lektionerna och jobbar och ja gör allt jag ska göra:)



Ett måste i skafferiet är Skippy jordnötssmör!!!
Det kan man bara INTE vara utan!!! Tycker det är så himla gott!!! Skulle vilja baka nått med det. Har kollat lite på olika recept så får se vad det blir,, garanterat nått med choklad iaf:P

KÖP!!!KÖP!!!KÖP!!!KÖP!!!KÖP!!!KÖP!!!KÖP!!!KÖP!!!KÖP!!!KÖP!!!KÖP!!

Jag längtar redan tills jag får äta kvällsmat bara för att vi har de hemma:P Hehe:)

Esterella har kommit med några nya lökringar också,, köpte dom förut och smakar garanterat på dom senare:P Ska bli spännande:)



Ska mosa ner mej i soffan nu,, vila en stund:)
Ska bli skönt;)

Ha en fin och mysig eftermiddag & Kväll:)
Det ska jag se till att ha:)


Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: