>

Glad Påsk och vår ute:)




Ja glad påsk alla:)




Har varit en jätte mysig dag:) Så himla skönt med sol och varmt:)
Känns verkligen som våren är här:) UNDERBART:)
Var ute och gick en långpromenad i solen förut och det var så skönt:)
Kunde till och med ha den tunna jackan på mej:)


Är väldigt skönt att ha långledigt också
Känns verkligen bra när man går upp varje dag och gör nånting under veckorna.
Då blir det att man uppskattar den lediga tiden mycket mer också:)
Känns som jag nyss böjade kursen ändå så är det inte så himla långt kvar.
Tror vi skulle ha första provet nu till veckan eller nästa vecka.
Och då tror jag vi är helt klara med den kursen.
Då är det bara 3 kurser kvar och två veckors praktik:)
GÖTT och KUL:)


Har inte gjort nått speciellt på dagarna.
Var inne och tränade och solade i fredags.
Hade blivit lite väl många dagar utan träning annars.
Och då hade det blivit rastlöst här vill jag lova:)


Käkade nyss, lax och potatis:P
Jag och micke är bjudna på middag hos mamma på måndag:)
Hoppas det blir nått gott att käka:P Hehe:P Matvark!!
Ska ta hand om tvätten nu..


Ha en jätte fin påsk alla:)
Det ska jag:)


Mli♥




Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: