>

Hann ju inte igår



Hann inte szkriva nått i bloggen igår ju:/
Hann typ bara svara på komentarerna,, sen kom älskling hem och då hade jag väll inte tid att sitta vid datorn mera;)


Ska vara snabb och plantera om en blomma innan micke kommer hem idag,, köpte två nya krukor idag som jag hoppas att han inte ska lägga märke till,, fast dom står i vårat sovrums fönster:/ Hehe..
Måste ge fan i att gå och handla en massa små skit hela tiden....
Har ju nyss köpt nya mobiler, x10 mini pro, både jag och micke och det kalaset gick ju på över 5000 kr,, så har inte råd till så mkt mer än mat och cigg och sån skit...

Vilken sommar det har varit då,, regn reg regn och åter regn..
Fast igår var det jätte kallt och regnit på morgonen och hela förmiddagen-middagen,, sen senare på dagen så small det till och blev 24 grader varmt ute,, och där fick man gå med regnjacka och långbyxor och hela kittet:/


Skynda var det ja,, och så fastnar jag få Facebook istället:/ Hehe:)

Jaja nu SKA jag plantera om den,, typ 30 min på mig;)


Ha en mysig kväll:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: