>

Ledig dag- Ska vara effektiv:)



Ja är ju ledig idag:) Ganska skönt faktiskt:)
Ska inte ens åka in till stan,, inte träna,, ingenting,, bara vara här hemma och rota runt:)

Den där blomman blev aldrig omplanetard igår:O Hehe..
Så får allt ta och göra det idag:)
Vet inte om micke såg att det var nya blommkrukor i sovrummet heller;)
Men jag är iaf jätte nöjd med dom nya:) Dom passade super bra i sovrummet:)
Behöver bara två nya till hallen nu och två STORA krukor, en till altanen och en till den stora aloe veran som ALDRIG slutar att växa:/:/ Vet inte vart jag ska göra av den,, så för tillfället står den på golvet,, enda stället den får plats:/:/

Ganska stor,, svår att placera och börjar bli svår att hitta krukor till:/:/
Jaja nog om min blomma nu:D hehe:)


Ska vara effektiv idag hade jag tänkt,, få lite gjort här hemma..
Ska ju till stugan under heljen så hade tänkt göra detta idag: • Plantera om blomma
                                                                                         • Städa lghtn(hela)
                                                                                         • Plocka och fixa iordning och ställa rätt saker.
                                                                                         • Packa , inför att åka till stugan.


Ja det är nog det jag hinner med.. Tar ju nån timme att städa hela lghtn själv,, det är ju ändå 3 rok plus hall uppe och nere och toaletten.
Och packa är ett helt projekt det med,, usch...

Nej nu ska jag käka frulle:P


Ha en bra dag alla:)


Mli♥


Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi du är ju bara för söt, gömmer krukor för Micke :)



Jopp det är en vanlig klotgrill men som du sa av finare sort, en weber vilket dock inte säger mej så mycket men!



Låter bra det, jag har helt och hållet semester mellan 4 och 15 spetmber så då kan jag närsom, annars är det så himla svårt och tajma in ledig tid med all min oregelbundna arbetstid.

2010-08-20 @ 09:14:51
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: