>

Trött,tröttare,tröttast.

Vet inte om man kan böja orden så men jah skit samma alla fattar väll vad det står ändå:)


Som rubriken sagt så är jag trött,, har varit helt jätte trött hela veckan nu..
Nästan så man börjar fundera på om man ska gå till infektion och ta prover..
Kanske finns det nån skit som lurar i kroppen,, inte vet jag men ovanligt trött är jag iaf.

Börjar snart bli dags för att fräscha till sig för att sen åka till jobbet.
Hoppas det finns mkt att göra idag och hoppas vi bakar något kul,
tycker om att baka och at laga mat och sånt :)
Igår gjorde vi hallongrottor,, som självklart blev supergoda:P
så bjuder på ett enkelt recept:

Ca 20 st.

4½dl vetemjöl
1 dl socker
1 tsk bakpulver
2 tsk vaniljsocker
200 g smör
hallonsylt

Gör så här:
Sätt ugnen på 200 grader.
Blanda samman de torra ingredienserna.
Skär smöret i mindre bitar och arbeta samman till en deg.
Låt degen vila en stund i kylen och forma sen till "valnötsstora" bollar.
Lägg muffinsformar på plåten/plåtarna och i med en boll i varje.
Gör en fördjupning i varje kaka(tryck ned pekfingret en bit i kakan,blir perfekta hål enligt mig) och klicka i sylt.
Grädda i ugnen i ca 10 minuter. Låt svalna på galler.



Have a nice day:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

baka är roligt o hallongrottor är lätta o fixa. kanske man skulle ta o baka lite sen idag..när man piggnar till vill säga :P

2010-08-13 @ 08:23:27
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Sandra

Japp på måndag, ska och kolla till bebisen klockan 13 ´så blir efter de isf :) Var dit härom dagen men kom halv 5 och det stängde ju då. Varsegod! Är alltid kul att greja hemma :)

2010-08-13 @ 09:08:13
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: