>

Vad samlar du på?



När jag var liten samlade jag på bokmärken, kapsyler, tuggummipapper, glasspinnar, fina stenar, klistermärken, vykort, idolbilder, pockemon kort, pogs osv..
Har nog samlat på allt när jag var liten.

Det är ganska stor skillnad på idag:)
Jag skulle nog vilja påstå att jag/man fortfarande samlar fast inte bokmärken och sånt utan tex. fina kläder, prylar, ett speciellt märke. det jag menar är, om det kommer nått man gillar, vad det än må vara, och det släpps i en serie så vill man ju ha alla av den serien:) Eller gör ett märke man gillar en typ av pryl varje år och varje årstid så vill man ju ha det också:) Det blir lite av att samla,, en samlar känsla liksom:)
egentligen skulle man kunna säga att hela ens hem med alla tillbehör är samlar grejer:) För har man en soffa så ska man ha ett matchande bord,, matchande gardiner,färger,mönster,märken,former osv:) i Köket ska man ha grytor i olika formar och helst i samma märke,utseende:)
Haha kanske bara jag som fattar vad jag skrivit ovan:)

Jag samlar iaf på VB kläder;) även om kläderna skulle vara ute eller vad som helst så kommer jag alltid gilla det märket,, gillar verkligen loggan:) Tycker den är jätte snygg:) Och finns fina kläder:)
Så ska skryta lite här med min samling;);) ;) ;)








Nej nu ska jag laga mat:) Blåbärspannkakor med vaniljglass blir det idag:P
Gör bara en vanlig pannkaksmet och blanda i blåbär i smeten,stek och servera med gammaldags vaniljglass helst lite mjukrörd:P


Ha en fin kväll:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snarare så att det är nåt man bara måste ha än nåt man behöver ;)



Ja det blir bra det, ska bli kul och ses en längre stund :) Bara jag hittar hem till dej med men det kan väl inte vara så svårt? Japp vi får höras på luren när det närmar sej.



Jag samlar på allt möjligt jag, parfymer,dvd-boxar,doftgranar m.m. eller kanske ska säga att jag samlar på mej snarare än samlar. Kommer ihåg bokmärksamlandet, och Backstreet Boys/Spice girls korten. Huh mycket pengar man la på de!!!

2010-08-25 @ 20:56:33
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: