>

livet.



Kväll,, det  verkligen vinter ute..

Har iaf fått upp alla ljusstakar och sånt:) Är ganska mysigt:)

Våra lilla prinsessa:) v.18+ 1 dag på bilden.. Ganska tydlig bild,, tycker jag;)



Var en sväng på H&M förut och köpte mig en längre tröja oc ett par ritkiga "mamma-leggins" och dom var verkligen super bekväma! Börjar ju få en litten mage så mina vanliga kläder börjar bli obevkäma,, speciellt i midjan:)

Var faktiskt inne på Lindex och köpte en body till bebis också;) Så liten;)

Jo just det,, var på mitt första adhd/add/neuropsykriatriska-utredningsträff idag med,,, känns kanon att äntligen få börja med den:)
Hon som ska vara "min utredare" var jätte bra:) 


Hatar nya tangetbordet,, måste rätta till allt jag skriver hela tiden,, det fattas bokstäver och mellanslag och ja det är bajs att skriva på!

Föresten är det någon som vet hur man tar bort texten i sin header?
Alltså jag vill ta bort mliisme som står i typ vinrött, från min header.

Ha en mysig vinterkväll alla!

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu ska jag skriva ett halvt blogg inlägg här jag, för det första på lilypie så gör du klart hela den där grejen och på slutet sen så ska du välja det där alternativet som är för hemsidor och sånt, tror kanske blogg står med också. Och där ska du välja html och så kopierar du den koden du får. Och sen går du till redigera kodmall i Design. Dör ska du kopiera in Html koden efter förljande stycke:



<a href="${EntryPermaLink}#comment">Kommentera (${EntryCommentCount})</a>

<a href="${EntryPermaLink}#trackback">Trackbacks (${EntryTrackbackCount})</a>



Då kommer din lilypie hamna där jag har min. Hoppas du lyckas annars kan jag göra det åt dej över telefon eller när vi ses :)

2010-12-02 @ 20:21:17
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad bra att det var till hjälp, vilken söt du hade gjort! :)

2010-12-02 @ 20:33:56
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja dom är jätte söta, kul att man kan ha andra sen också som räknar till födelsedagar och så :)

Gjorde ju nån annan sån där grej innan men den hamna längst ner i min blogg och jag får inte bort dom. Tur att det inte är nåt som syns hela tiden utan bara när man är längst ner. :)

2010-12-02 @ 22:40:16
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken JA sägare du blev där ;)

Men ja det var kul att ses och ja uggsen var fina, passade perfekt också :) Var nära på att ta 38 först så vilken himla tur att nån annan hade köpt dom!

2010-12-04 @ 17:50:35
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: