>

Min dag:)



Har varit bra;)

Gav mig själv lite sovmorgon,, och vaknade av att älskling ringde och sa gd mrgon,, mkt mer mys att vakna till än väckarklockan iaf;)
Tvättade en tvätt,, färgade håret(kastanjebrunt),, var så duktig och tog tag i nästan alla samtal jag har skjutit på,, sen började jag städa lite smått också men hann bara städa badrummet grundligt innan ja var tvungen att göra mig iordning för en tur in till stan..
Gick nog i över 2 timmar idag igen och letade efter en bra present till miin sötnos,, efetr många om och men så fick jag nöja mig med det jag till slut kpte;)
Så nu är det bara julklapp kvar att köpa,, åhh så himla svårt och frågar man han så säger han bara : jag vet inte:/

fina rosor till älskling och 2 paket;)



Blev käk i stan men redn hungrig när jag kom hem igen så fick bli varma mackor med oboy och family guy på tvn;)



Nej nu ska jag bränna en skiva(skrev ja bränna:O det mena ja inte) ,, hatar att göra det men har ju lovat så får väll bara vara så snäll att göra det:(

 Ha en mysig kväll alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (7)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den drick gavisconen är receptfri, läkaren som har föreslagit den :)Tror all sån gaviscon är det, men de som dricks är den enda jag har testat. Själv vill jag nog påstå att Samarin is the shit!(den man löser i vatten) Men farbror doktorn viftade med fingret och sa inte bra!

Helt ofarligt för mej och bebis men han beskrev effekten av den som en berg och dalbana. Men blir det för jäkla illa "tjyvdricker" jag det och tycker att det är bäst helt klart! :) Har förresten både samarin tuggisar och Rennie till dej, får se till att du får dom nån dag.



Vad hittade du på för presenter? :))

2010-12-08 @ 22:19:04
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

sv; hehe tack tack ^^



nawwe så gulligt :D ja älskar bebisar !

2010-12-08 @ 22:19:10
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

sv: hihi aa ^^



nawwe , vet ni om det är en han eller hon ?

2010-12-09 @ 07:37:33
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ne vi hann ju inte det, otur! Men behöver inte vara så illa som för mej, många får det och så går det över.. Men om inte så sök hjälp tidigt! Så kan du får bra tabletter som kanske hjälper. Firar att jag inte varit vaken på hela natten inatt, vet inte när sist det hände. Men istället vaknade jag 7 ;)



Alltså jag orkar verkligen inte bry mej om vad man ska äta och inte, känns som mycket är överdrivet ;) Jag tror man mår bäst av att äta som man känner för, dock har jag inte ätit så mkt chips men det beror mer på att jag inte vart sugen på det. Plockgodis och kaffebröd har varit min stora last.:)

2010-12-09 @ 08:10:09
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

Hej!

Vill du bli länkad på min blogg? Det är enkelt :)

Ställ en fråga till mig i mitt nytillagda "Bloggsvar" och lämna sedan en kommentar till inlägget ""länkningar" så jag ser din bloggadress, sen hamnar länken till just din blogg som länk i inlägget :)

KRAM

2010-12-09 @ 10:49:54
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/
Postat av: Studiobootleg - Alltid ny musik!

Hej, härligt blogg! hur är läget?



Nu finns Michael Jackson - Hold My Hand feat. Akon nya video på min blogg ifall du är intresserad, plus flera 100 andra nya låtar. kolla in det!:)

2010-12-09 @ 11:08:13
URL: http://studiobootleg.com
Postat av: josefine

allt bra med dig? :)

2010-12-09 @ 15:23:13
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: