>

Det var behövligt!

Ja kondis passet förut var helt underbart gött!!!
Har visst betydligt mkt bättre kondis än vad jag trodde:)
Körde cyckel 15 min sen crosstrainer i 30 min:) Kan ju säga att det är nått som känns som det kommer att fortsättas med:)Är helt avslappnad i kroppen och mår jätte bra:)

Är jävligt sugen på att prova bodypump (träningspass med instruktör som man kör med skivstång).



Ska mysa med kvällsmat och älskling framför tvn nu snart,, Kniven mot strupen börjar vid 21.00 sässongs avslutning:( Tråkigt som bara den,, har sett alla avsnitt:D tycker det är bästa programet som sänds på tv:)
 
                            

Ha en mysig kväll:)
Det ska jag:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: