>

Det var en dag idag med

Ja det var det tydligen:)

Har varit en helt okej dag:)
Har varit helt underbart väder!! Sol hela dagen och man kunde till och med gå utan vantar:)
Och man kände att solen värmde,, helt underbart!! Längtar verkligen till sommaren:)
Det är så himla skönt när man bara kan sätta på sej en fin och enkel klänning,, några snygga flipflop el dyl. och solglasögonen:) Slippa alla kläder,, och framför allt så är det mkt billigare med snygga kläder på sommaren,, då kan man gå och köpa en jätte fin klänning för typ 200 kr som man är jätte nöjd med:) Love it!!

Har varit och tränat också,, om 3 ggr till så är min "lapp" färdig och då minnsan ska jag ha ett jobbigare pass ,, känner att jag vill ta ut mej lite mer än vad jag gör nu,, skulle gärna köra mer kondition,, ja får se vad pt(personlig tränare) har för ideer:) 

Ska ställa mej och laga mat nu tänkte jag. Kyckling står på menyn:P

Fick förresten ett par beckham till idag,, fast korta till sommaren:)



Snygga med rosa krona:)
Har 4 par nu:) Love them:)

Längtar tills det blir lite varmare ute så man kan börja gå kvällspromenader igen,, har varit gör sugen på det nu i 2 dagar,, men tror inte min andra hälft är lika sugen så får mog lägga det på hyllan ett tag till:/


Nu Har jag annat för mej:P

Ha en mysig kväll:)
Det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: