>

Fredag igen:)

Ja då var det fredag igen,, tycker veckorna går jätte snabbt!!

Hmm ja vad har jag att skriva om då??
Inte så värst mkt men:S

Ska in och träna och handla snart,, kanske hinns det med en solning också:)

Har fastnat på den där sidan jag hittade igår:P
Hehe tycker den är jätte rolig,, fast idag var den helt laggig var gör segt att fixa bilderna:S
Är inget vidare bra på det heller,, ser en massa som jag vill ha och helst allt på en och samma bild,, kan liksom inte tänka ut hur det ska se ut i förväg utan ja det blir lite ihop klippt och ihop trixat:P



Har gjort dom här två idag:)

Ska fixa till mej nu,, ska leka att det är varmare ute än vad det är och dra på mej klänning och tunna leggins,, hoppas att jag inte fryser ihjäl,, ibland får man lida pin om man vill va fin:)

Ha en fin dag:)
det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: