>

Hittade nått kul:)

Ja hittade en sida som man kan göra om sina bilder i,, www.Blingee.com Heter den:)
Rekomenderar den verkligen:) Man kan göra en massa olika grejer med sina foton och det är VÄLDIGT enkelt och gratis:) går även att snabb dela fotona till exempel: facebook, twitter osv. :)
Man kan ju spara bilderna med:)
Ska åka in och träna en sväng idag med:) fast bara kondition:)

Men iaf tänkte lägga in några bilder jag gjort på blingee så får ni lite smakprov:D
(tänk på att det är forsta bilderna jag gör så hehe ja dom är mest bara för att prova och kanske inte super fint gjorda:P hehe)




Ja som ni ser så kan man fixa och trixa som man vill:) jag tyckte den sidan var jätte bra och átt den är väldigt enkel att greja med:)

Nej nu ska hon ta sej i kragen och göra sej iordning för att åka in till kstad och köra ett hårt konditionspass:) Ska bli SÅ SKÖNT!!!!


Ha en fin dag alla:)
Det ska jag ge mej själv också:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Blomman

Ååå va roligt. De ska jag kolla in : )



Hoppas allt e bra med dig.

Saknar dig.

Kram

2010-02-11 @ 20:58:17
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: