>

Ah jag vet inte jag.........

Har fått prickar som kliar :S hoppas verkligen INTE att det är det jag tror att det är.....
Är det de så grinar jag,,, inte en gång till,, orkar inte med det!!!!!! FAN FAN FAN FAN FAN FAN !!!!


Jaja life is underbart,, älskar små ovälkommna problem...........


Annars har dagen varit bra,, var inne i stan och tränade förut,, känns helt jätte bra!
Skulle vilja träna varje dag,, men ska börja med 3 dagar så jag inte kör slut på mej och sen inte orkar,, har gjort så förut,, tränat järnet en vecka och sen är jag helt slut och orkar inte mer..
Så ska jag inte göra igen,, den läxan har jag lärt mej:) Man lär sej nått ibland tydligen:)


resten av dagen har bestått av det vanliga: handla lite,, laga mat,, käkat,, diskat,, dricka kaffe,, dator och tv:) Och så klart BÄST AV ALLT!! umgåtts med micke ♥

Mitt största "vill ha": En Boxer, hund såklart:)


Tycker dom är jätte söta!!! och så charmiga! Ska ha en boxer! nångång iaf:)



Nej nu ska jag/vi,, mej och älskling lägga oss och Gissa !?!?!? svårt va :O just det kolla på en film:)
Madagaskar 2 blir det idag:)


Ha en fortsatt bra kväll:)
Det ska jag försöka ha...


Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: