>

Fått mkt gjort idag:)

Ja, har fått en del gjort idag:)
Tv rummet ser inte ut som fan längre iaf,, fortfarande lite som måste fixas och grejas till..
Men har fått allt dit det ska vara,, måste bara ha hit verktyg nu så vi kan skruva ihop sängramen och skruva av den vi har och sätta den på min gamla säng:)
OCh så ska det sättas upp lite hyllor och ja lite sånt små pyssel:)
Men sen har jag ju all städning kvar i min gamla lght också,, det är ju inte lika kul kanske..


Ja som sagt har varit en effektiv dag,, har allt klämt in en timmes promenad också:)


Är ni sugna på snygga inte allt för dyra skor så tycker jag att ni ska besöka www.forever21.com



Oj vad liten texten blev då :S  jaja ett snabbt ihop klipp i paintshop bara så hmm ja..


skorna är snygga iaf:)


Ha en bra kväll:)
det ska jag ha:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: