>

Fel beställning

Ja, va och hämta ut ett paket från gymgrossisten förut.
Tyckte karotngen var större och vägde mer än va den brukar, men tänkte att jag nog hade fel.
Men så när jag kom till lghtn så skulle jag packa om det ,så jag fick med mej det hem till VB.
Och ja mkt riktigt då har dom skickat nån annans beställning, var ju massa olika saker och massa olika påsar,, och beställningen som jag fick är värd över 900 och det ja egentligen ska ha kostar bara lite mer än 300,, men ska ringa imorn och prata med dom..

Annars så har jag nte gjort så mkt mer idag,, har inte kännt mej på topp,, jävla magens fel är det...
Börjar gå mej på nerverna!Men men vad fan ska man göra då??


Fick 3 t-shirtar/linnen av micke förut:)


                                      Edd Hardy:)


                                       D&G linne:)


                                    Playboy T-shirt




Ska stänga ner datorn nu,, mysa framför tvn med sötaste♥


Ha en fin kväll:)
Det ska jag se till att ha:)


Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: