>

God kväll mina damer och herrar:)

Ja,, god kväll god kväll:)

Har varit en bra dag:)

Varit i K-stad skrivit in mej på ams och soc. Känns sådär att inte få ha hand om sin egen ekonomi själv,, inte för att det är sådär jätte kul att betala räkningar då men, de känns mkt bättre ändå!

HOPPAS att jag kan få komma igång med nån sysselsättning nu väldigt snart,, börjar bli lite tråkigt att gå hemma och inte få komma ut bland folk..

Va självklart och tränade också,, lika skönt som vanligt,, ja det är väll det jag har gjort idag.

Jo har spelat guitarr hero en sväng också.

Och just det,, tvättat 2 maskiner med tvätt också.

I tvätthängar tagen:P

Haha inte så smikrande kort,, men lite får man bju på:) Och man kan ju inte alltid va på topp:P


Jaja så är det:)

Ska stänga ner datorn nu, ska käka kvällsmat tillsammans med micke,, måste skynda mej nu,, annars så får ja käka själv:P och ja det är nju inte kul ju;O)

Ha en bra natt och en fin kväll:)
det ska jag ha:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: