>

Gud vad det snöar ute då!!

Ja det bara vräker ner! och gör stora flinger kommer det också,, är det ny istid på g eller??

Appro på istid så kolla jag på ice aga den nysaste igår, hade redan sett den men tycker dom filmerna är jätte mysiga:)

Och ja just det har kollat klart på: sommaren med göran.
Och den får inte många poäng av mej,, tyckte den var sådär jag:S ne ingen vidare film..


Har varit i säffle en snabbis och rensat ut det sista i min lght, på torsdag ska jag och min kära mamma städa där:) verkligen jätte snällt av henne att hjälpa mej:) det tackar vi verkligen för:)

Ska snart åka in till karlstad och träna. Ska bli jävligt gött:)
Får nog slänga på en snabb kopp kaffe innan tror jag mej känna att jag börjar bli sugen på nu!




Nej nu har tiden runnit iväg igen, dax att fixa till sej för att ta bussen in till kstad:)

Ha en trevlig eftermiddag:)
det ska jag ha.)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: