>

Gym-introduktion:)

Yes,, var på gym-introduktion idag:)
Kändes bra,, så nur har jag mitt program som jag ska köra i 1 månad, sen är det dags för hårdare pass:)
Men längtar tills måndag så jag kan få köra igång på riktigt,, iadg blev det ju bara att jag fick prova vilka vikter jag skulle ha,, vilka lägen allt ska stå i ,, och ja en massa sånt,, men programet kändes jätte bra:)
Hoppas resultatet blir lika bra:) Beach 2010 here i come:D
Men tror jag börjar bli förkyld:( jag hoppas verkligen INTE att jag blir det! Har längtat jätte länge på att få börja träningen..

Annars har jag inte gjort så mt mer idag,, var på willys en sväng förut,,handlade lite gött till heljen:P

Pringles,,Jordnötsringar,,glass,,clementiner:P Här ska svulla hela heljen:P


Idag är jag jätte tacksam för allt jag har! har haft den känslan hela dagen:O)
Är så himla tacksam för min underbara pojkvän:)
Att vi är nyktra + drogfria .
Att vi ska flytta ihop:)
Är tacksam för mitt liv och allt som finns i mitt liv!!


              Finast av alla!


Lagade mat förut,, fick bli fylld kyckling(a`la åsa) och ris,, super gott verkligen!
Gör så här: Snitta kycklingfilén i mitten.
                 :Krydda med salt,,peppar, Fyll med typ cream bounjore(de flesta smaker passar,man kan även blanda 2 olika smaker) 
                : bryn dom fyllda filéerna på båda sidor tills dom fått färg.
                : Lägg de fyllda filéerna i en form och tillsätt grädde.
                : sätt in i ugnen på ca 200 grader

Nej nu ska jag mysa ner mej i soffan men micke och käka av allt onyttigt vi köpt:P

Ha en fin och mysig kväll:)
Det ska jag ha:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: