>

Idag minnsan

Yess!!! Kom mina soffor och div. saker:) Fast hade kvar packade kartonger från mina andra flyttar (som jag lämnat kvar hemma hos mamma i hopp om att dom ska ta hand om det eller slänga det) Dom kom givetvis hit också,, så har lite att göra nu:)
Ska lägga ut lite saker på tradera,, sånt som jag inte vill ha men som ändå är synd att slänga:)

Lite av sakerna:)


Min älskade soffgrupp, kan lova att det ser MKT mysigare ut IRL :D


Jack-hängare!?  tycker den är jätte fin jag:)

Var och hämtade ut Guitar Hero förut med!! Tog inte så lång tid att fixa det ändå:) Kul:)

Ska mysa till det med kex och ost-bricka sen:)



Tränade förut också,, gör gött:)

OCh så har vi varit och heljhandlat så klart:)

Ja det är väll vad som har hunnits med idag:)

'Ska mysa med finaste nu:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det såg mysigt ut på bilderna oxå..=)

Kommer å fikar någon dag..<3 Kraam

2010-01-16 @ 12:52:49
Postat av: Mli

Tack:) Men tycker det ser mer mysigt ut i verkligheten,, kameran har en tendens att få saker att se annorlunda ut,, tex mat ser jätte äckligt ut,, och typ ja, som rummet, ser helt kalt ut:) hehe. Ja gör det:) kraam<3

2010-01-16 @ 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: