>

K-stad och Maxi(Ica) ..

Mm idag ska det handlas en massa mat,, fylla upp kylen och frysen igen, det är helt tomt där nu..

Vaknade för typ en tinme sen,, styällde klockan på 10.00 men så stängde jag av den när den ringde så vaknade en halvtimme senare,, ingen skada skedd eftersom bussen inte går förens vid två..

Satt och väntade på Älskling igår,, hans tåg från Hallsberg blev inställt så han fick ta nästa tåg som kom,, det gick vid 21.00 så han va inte hemma förens vid 23.00 inatt,, och han skulle varit hemma vid 21.00,, tåget hade tydligen kört på en älg,, men hur mkt skada kan en älg göra på ett tåg???
Tåg äe totalt värdelöst att åka på vintern,, det är ALLTID förseningar..
Jag fattar inte varför dom aldrig gör nått åt det,, det är ju samma lika år efter år!?
Jaja han kom hem till slut iaf och vi hann säga hej och sen var det sängen..

Sitter och dricker kaffe just nu... måste snart stänga ner datorn,, vilket kan vara svårt ibland:P
Men måste ju duscha ochfixa iordning mej iinnan jag åker in..

Kommer nog in senare ikväll och skriver igen,, när jag vet hur dagen har varit:)

Ha en jätte bra dag!
Det ska jag ha:)

(Mej på nyår)


Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: