>

Längtar tills imorn:)

Jaa!! längtar tills imorn:) Då kommer första flyttlasset hit,, bestående av : min soff-grupp, soffbord,, en till tv,, databord och en klädhängare:)

Och heljen efter denna kommer resten:) vilket givetvis består av resten av mina möbler och andra grejer tex: micro,, brödrost,, skohylla,, några andra hyllor,, lite små grejer och säkert lite till:)


Annars har dagen varit helt okej,, var gör segt att vakna till liv imorse med,, har varit helt död på morgonen i flera dagar nu...
Har inte gjort speciellt mkt,, micke har varit hemma,, han har/känner sej inte helt kry.. Stackarn;)
Men en sväng in till K-stad har det blivit iaf:)
Micke hämta medicin och jag gick på apoteket och en snabbis på skopunkten också:)
Hitta ett par gör snygga (overknees)stövlar och ett par pumps där VILL HA!! Stövlarna kosta 299 och pumpsen 99 BILLIGT!!!

Käkade på Mcdonalds också,, Blev en El-Nacho,mellan strips,,cheddarcheese-dipp,,mellan cola :)

Goaste burgaren mcan någonsin haft:P:P +++++ av 5 !



Yes,, detta var min dag de:) Inte så mkt att skriva om men dock ändå, ändå något:)

Ha en fin kväll:)
det ska jag ha:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Blomman

Hej : )

De är Mitha som fixat min ! Jag kan inte sånt. Haha.

Hur är de med dig ?

Kramar

2010-01-14 @ 19:06:17
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: