>

Och söndag utan nån större aktivitet

Jepp,, har inte gjort många knop idag..

Har tvättat några maskiner,, dammsugit och bytt sängkläder:)
sen har vi/jag och micke har ju gått en promenad också,, behövs verkligen på heljerna:)

Gjorde kladdkaka med glass för en stund sen,, gör mummsigt :P

Första gången det(mat) inte ser ut som fan på bilden;)
ser ju göör gött ut:P hehe

Har ett jätte lätt recept på denna:

100 g smör
2 1/2 dl socker
2 ägg
1 1/2 dl mjöl
3 msk kakao
1 tsk vaniljsocker (funkar utan också om man inte skulle ha hemma)

Sätt ugnen på 175 grader. Smält smör. Vispa ihop ägg + socker i en bunke tills det blir vitt.
Blanda ner resten av ingredienserna + de smälta smöret. Rör ihop allt till en smet. Smöra och bröa en form(helst med avtagbar botten). häll ut smeten i formen, ställ in i ugnen i ca 20-25 minuter,, Ta ut och låt svalna. Om man vill kan man "pudra" den med florsocker.

Tillbehör:
Vispad grädde
Glass

Har spelat guitar hero också,, det spelet ÄR beroende-framkallande!!
Ska nog fråga micke om jag får va med och spela lite nu snart, han spelar redan:P


Lassagne ska snart börjas med också:) Ska bli gött:)

Ha en fin eftremiddag/kväll:)
Det ska jag se till att ha:)

Mli♥ 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: