>

Seg startad

Mm idag var det segt att vakna till liv!
Är jätte seg,,, dricker kaffe så kanske man vaknar till liv snart:)
ska in till stan och träna vid två:)
Ska bli SÅ gött!!
Har längtat länge efter att få komma igång med träningen:)
Men nu finns inga hinder,, tränings schemat är upplagt och klart:)
Ska träna måndag,onsdag och fredag tänkte jag,, vem vet kanske det bli mer också,, men ska börja med tre dagar i veckan:)

Helst vill jag att jag redan ska ha tränat i nån månad,, så man kunde se resultatet,, haha tålamod:)

tittade på film igår kväll: cloudy, with a chance of meatballs(Det regnar köttbullar tror jag den heter på  svenska,, går på bio nu eller snart)

Tyckte inte att den var så himla bra,, blev lite besviken faktiskt,, fast kanske den är bättre med 3D glasögon,, jag vet inte jag,, ingen hit iaf..

Ska snart börja göra mej iordning,, eller ja ska försöka få i mej lite mat,, måste det eftresom jah ska träna,, men hatar att äta dom första vakna timmarna.. usch!
Sen måste jag ju checka att allt är nedpackat och sen fixa till mej....

Well well,, så mkt mer har jag faktiskt inte att skriva om just nu..
Kommer säkert in senare och skriver lite mer:)

Ha en bra dag alla!
Det ska jag ha:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: