>

Segt idag ju!

Ja verkligen gör segt att vakna till liv..
Har varit vaken sen typ halv tio men är fortfarande längtar till sängen trött...
Usch,, så måste jag snart
göra mej iordning för att åka till säffle en snabbis med,, vilket jag egentligen inte har nån lust med alls:) Men brukar ju inte va så himla jobbigt när jag väl tar mej i kragen och kommer iväg..

Hann förståss förstöra manikyren innan den torka igår... som vanligt,, nån som har nått bra tips mot detta?? jag hinner alltid förstöra nagellack innan det är tort:S

Blev så här iaf,, ganska nöjd faktiskt, har inte gjort egen manikyr på säkert 1 år, så resultatet är glädjande:P hehe


Ska hoppa in i duschen nu:) ska ta bussen som går vid 13.50, slipper jag stressa:)

Ha en underbar dag:)
Det ska jag se till att ha:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: