>

Tittar på----->

16 and pregnant,, förstår inte hur man kan klara av att adoptera bort sitt bran?
Alltså jag "förstår" att vissa väljer det av olika anledningar,, tex att man är för ung och inte kan ge sitt barn det den behöver,, ja att förutsättningarna inte finns,, men tänk känslan av att behöva "ge bort" sitt barn,, som man har gått med i magen i 9 månader,, det måste vara bland det jobbigaste man kan göra..

Annars har dagen varit lugn och bra:)
Har städat hela huset(jag och micke), så himla gött när det är nystädat,, mår riktigt bra då:)
Sen blev det en ca 30 min promenad efter det,,alltid lika skönt att få frisk luft och sträcka på benen:) 
Och efter det så har tv+tvspel och dator upptagit lite tid.
Lagade köttfärssås och spagetti förut:P Gött som vanligt:)

Längtar tills imorn,, TRÄNA:D ska bli så gött att få ta ut sej och blki av med energi:)
Och självklart få använda mina SNYGGA träningskläder+skor:D hehe

Kollade på 2 filmer igår,, breathing(stavningen?)room och disaster movie.
Båda två var ju inte så himla bra,, men men då vet ja iaf att jag inte vill kolla på dom igen:)

Favvo film just nu: Planet 51 (tror inte den gått på bio här i Sv än)

Den här filmen är jätte bra,, verkligen! gör mysig:) Se den!


Nej nu ska jag hoppa in i duschen!

Ha en mysig kväll!
det ska jag ha:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: