>

Vill ha och vill ha!

Ja alltid är det en massa man vill ha:)

Skulle gött kunna tänka mej att ha denna Skohyllan i min hall

Grevbäck 499 kr på IKEA

Skulle också kunna tänka mej att ha denna matchande hatthylla

Serien heter Grevbäck, Kostar 299 kr på IKEA



Annars har dagen varit okej,, Och om det har ungått nån så beror det på min förbannade mage, att dagen inte har varit mer än okej......


Var iaf inne och tränade förut,, alltid lika gött.....


Ha en bra kväll.

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag var som tur inte det jag, bara totalt uppblåst och hade konstant ont. Störande att ha det så, du får mikrolaxa om du inte ha testat de ;0

2010-01-20 @ 21:43:08
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: