>

This is me=)



Namn: Emelie Mattsson.


Smeknamn: Har inget och har aldrig haft heller.
 

Födelsedag: 20 April.


Ögonfärg: Gråblå.


Hårfärg: Kastanjebrunt just nu,, från början blond. 


Pluggar/Jobbar: inget av det. Ska börja praktik snart för att kunna få lönebidrag om 6 månader.


Familj: Min älskade sambo+ hans dotter, Mamma, Pappa, 2 småsystrar, en styvfar och 3 styvsyskon.

 


FAVORIT...

Färg: Ljusrosa, vit, svart, ljusblå.


Plats: Hemma i tryggheten, Västkusten och stugan utanför Årjäng:)


Land: Jadu,, vet inte:S


Film: Snabba Cash,, Shrek 1,2,3 , Wallander, Alice in wonderland, Twilight osv.


Tv-serie: Kniven mot strupen, weeds, the good wife, family guy, Hell´s kitchen, halv 8 hos mig osv.


Djur: Hund


Skor: Mina vita&rosa lacoste "sport/street/dyl" skor:)


Internetaktivitet: FB,, Blogg.

 

BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: Ja när jag fixar till mig eller när jag tex ska kolla om kläderna sitter bra osv.


Gnälla: Ja om saker och ting inte går som jag vill eller om det är tråkigt.


Skrika: Ja, om jag blir arg.


Sova: Varje natt.


Ha ångest: Inte så ofta nu för tiden.


Skada dig själv med flit: Nej inte längre.


Ta mediciner du inte borde ta: Nej inte längre.


Vilja dö: Nej.


Drömma mardrömmar: Ja ibland.


Drömma sexdrömmar: ?


Ta droger: Nej inte sen 8 månader tillbaks:)


Försöka vara annorlunda: Nja nej,, försöker väll mest vara mig själv.


Klä dig i svart: Det händer väll.


Gå till kyrkan: Nej inte vanligvis, bortsett från dop,bröllop, begravningar.


Gå i skolan: Nej.


Röka: Ja, tyvärr


Ha sex: vad tror du!? :)


Ljuga: Det händer väll, men helst inte.


Hata folk: Ja ibland.


Lita på folk: Nej,, det är få personer så får komma nära mig.


NÄR...

Åt du senast: frulle,macka & oboy, för en stund sen.


Läste du en bok senast: Oj,, kommer inte ihåg. Förra året tror jag,, Mötley crue-the dirt om jag  inte minns fel:)


Köpte du något senast: Igår,, mjölk,grädde,purjolök osv:P


Svor du senast: säkert igår,, har inte hunnit idag än tror jag:S


Sjöng du senast: Sjunger aldrig.


Klagade du senast: Igår.


Är det sommar: juni,juli & agusti.


VEM...
 
Saknar du: Ingen just nu.


Vill du döda: Alla pedofiler och misshanldare och översittare och giriga människor.


Rörde dig sist: Micke


Vill du slå: Ingen bara så där.


Kramade du sist: Micke


Vill du prata med: Pratade nyss med älskling så hmm nej ingen just nu:)


Skrek du på sist: Min soc handläggare.


Vill du vara som: Hmm nej jag vill nog vara mig själv.


Sårade dig sist: Vet inte,, var nog jag själv.


Gjorde dig riktigt glad senast: Micke.


Fick du sms från senast: Micke, Ring.


Ringde dig senast: Micke, I think.

 

HAR DU...

Tvångstankar: Ja,, fast vem har inte det!? Visst ska tvätten vikas på ett spec sätt osv:)


Någon annan psykisk sjukdom: Står i kö för utredning av ADHD/ADD .


Skadat någon: Ja.


Färgat håret: Ja, många gånger i de flesta färger som går:)


Brutit några ben: Nej aldrig.


Några piercings: Har bara kvar i tungan,, har haft i navlen, läppen, ögonbrynet, you name it.


Några tatueringar: Ja,, en liten en som verkligen behövs göras om och byggas på:)


Egen dator: Yes,, eller ja,, jag och Micke har en tillsammans.


Gjort bort dig rejält: Ja många gånger.


Bra självförtroende: Ja om jag vet att jag kan det jag ska göra:) Självkänslan är en annan femma.


Kysst någon: Ja.


Haft sex: Ja.


Sagt jag älskar dig till någon idag: Yes,, till Micke:)


Varit kär: Jag är kär♥


Blivit kär i någon på nätet: Nej.


Dumpat någon: Ja.


Blivit dumpad: Ja kankse nån gång.


Velat vara otrogen: Velat och velat :S


Stulit någonting: Ja.


Lämnat landet: Varit på utlandsemester fast aldrig utanför Europa:)


Rymt hemifrån: Nja rymt och rymt,, stannat borta några dagar/veckor utan att komma hem eller hört av mig har väll hänt.


Tuttat eld på nåt: tja,, grillen kanske:)


Gjort något olagligt: M jo det kan man väll påstå.

 

HUR...

Svarar du i telefonen: A hallå,, a det är emelie.


Fördriver du tiden: Datorn är ett bra tidsfördriv.


Mycket pengar har du: Pengar, vad är det!?


Tjänar du pengar: Nej det kan jag inte påstå att jag gör.


Bäddar du sängen: Ja varje dag.


Ofta diskar du: Har diskmaskin så de mesta hamnar där:)


Ofta städar du: Storstädar 1 gg i veckan,, sen fixar och dolar jag väll lite varje dag:)


Många stör du dig på: Ganska många faktiskt. Men inte utan anledning. :0

 


                                     Yes det var en ganska lång lista:)
 
                                           Ha en bra dag alla:)

                                                         ♥Mli

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: cassnea

söt blogg :)

2010-07-27 @ 14:24:51
URL: http://cassnea.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Vi var i Khao Lak och där är det väldigt lugnt och mysigt och där finns lite shopping.

Sen finns ju Phuket men där är det väldigt mycket folk trångt på stränderna osv men där är shoppingen bra.

Men Khao Lak ligger ungefär 1 timme från Phuket så det är inte så farligt om man vill åka dit :)

2010-07-27 @ 22:35:33
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: