>

Fyndat=)




Ja som jag skrev igår så har ju H&M jätte rea just nu iaf i Kstad=)
Finns/fanns ganska mkt fint kvar igår när jag var där och det var ännu billigare än dagen före=)
Fanns en massa plagg för 20, 30, 50, och 75 kr:)
Och rean håller på tills det mesta är sålt:)
Så passa på att gå dit och fynda!!

Köpte en tunika, en klänning och en "t-shirt" där igår för !!110kr!!
Tjänade typ 500 kr på att det var rea:)

Ser mkt bättre ut irl:S 30


Älskar färgen!


Enkel och fin tunika. 


Summan av kardemumman=)



Är faktisk lite sugen på att gå dit en sväng idag med,, såg en kjol jag skulle vilja ha.
Men ja vi får se om det finns tid till det.

Ska på bio imorn med älskling:)
Vi ska gå på Shrek i 3D,, har aldrig varit på "vanlig" 3D bio så det ska bli kul:)
Känns lite stenålder kanske,, fast å andra sidan så öppnade dom faktiskt 3D biosalen i maj 2010 här i kstad:)


Nej nu ska jag käka frulle och sen fortsätta ogräsrensningen jag påbörjade igår:)


Ha en fin dag alla:)


Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag borde vara på HM det ser jag det, hmm!! Tänk att man ska råka till och vara utfattig just för stunden. Hursomhelst så var den svarta och den blå precis i min stil! Lite stort och så ska det vara :)

2010-07-16 @ 15:43:06
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: