>

Kan man få för många!? =)



Ja kan man få för många bikinis?
Nej skulle inte tro det !!
Det är nästan som med skor och väskor:)
Man kan inte få nog och vill bara ha fler och fler:)
Det finns olika för olika stunder, en i en annan färg,en i en annan modell,samma modell i olika färg för det är min favvo, en att sola i, en att bada i där det finns mkt folk och en där det inte är så mkt folk, en man är extra rädd om och en lite mer oöm:)
Ja det finns hundra eller kankse tusen anledningar till att skaffa en till ny bikini:)



Mina bikinisar,, vissa använder jag mer än andra:)
Och det är alltid bra att ha fler:P



Fast favoriten är så klart den här->






 Är super nöjd med den här:)
Fast badar helst INTE i den,, mest sol bikini:)


 Nån som har nått bra tips på vart man kan köpa snygga och kanske lite anorlunda badkläder ?


Ha en bra dag!


Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det var tur att det gjorde det, bara ett par lampor,modemet och nån del i datorn som blev trasigt..



Jag säger att man aldrig kan få för många skor! Beställde två jättefina från som jag hämtade i måndags, idag upptäckte jag att det ena paret bestod av 2 vänster fötter :( Så då fick jag ju in och tröstshoppa ett annat par för dom var slut i min storlek nu. Sen kan man aldrig få för många parfymer heller. Skor&parfym är min grej. :)

2010-07-14 @ 10:00:43
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: miia

snygg bikinin längst ner var!:)

2010-07-27 @ 00:28:07
URL: http://miiapung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: