>

Myshelg=)



Ja det har varit en riktig myshelg:)
Fast det har verkligen varit tråkigt väder!!!
Bara regnat hela heljen och typ varit 11-14°,, så någon sommar kan man ju inte påstå att det varit:/
När det är sånna här dagar som det varit i heljen så önskar jag att jag kunde göra som jag gjorde när jag var lite yngre,, när man kunde sitta inne en hel dag och bara mysa med en massa filmer,, utan att få ångest för att man inte gjort nått vettigt på hela dagen.
Men fixar det inte längre,, var tom. ute och gick en sväng när det spöregna,,
full mundering med regnjacka och paraply:)


Tur att vi, jag och älskling avbokade vårt bord på "Barbros brygga" och valde att laga mat här hemma istället.
Det hade inte varit något trevligt att sitta ute och käkat:)


Maten blev jätte lyckad iaf:)
Var så himla gott med oxfilé!!! Och den ugnsbakade fetaostpotatisen var också kanon god!
Dock blev de en liten meny ändring när de gälde efterrätten,,
 kunde inte göra egen cheesecake så fick bli marräng swisch(stavningen:S) istället:)
Men det var lika gott de:P


Oxfilé,, like it well done as you can see:)


Maräng Swich(nej jag vet inte hur de stavas:S)


Har tyvärr inget kort på förrätten:/
Men gjorde baguett med ädelostcreme,, super gott och hur enkelt som helst!

How to do:

Beroende på hur mkt man vill ha
Cream Fraiche
+
Ädelost
Bara att mixa ihop och salta :)
Allt efter smak och hur mkt man vill ha.
Kan inte bli enklare:)

Ha en bra dag alla:)

MLi♥ 

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Fy värsta höstvädret ju :/

2010-07-26 @ 18:26:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: corre

haha eller hur, fast nu är här inte heller så varmt längre, ändrades på bara några dagar :( så tråkigt, får hoppas värmen kommer tillbaka igen .. fast ska till frankrike i augusti så får lite värme till iaf haha :D

2010-07-27 @ 01:05:41
URL: http://corrrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: