>

Some new things:)


Vilket tråkigt väder det är hela tiden då!
Nu tycker jag faktiskt att det är dags för lite sommar igen!
Har varit så här halvtaskigt väder i över en vecka nu och 
de verkar ju inte bli bättre heller.
Nån dag ska det bara bli 14° ute:/
Vart tog sommaren vägen!? 
Please come back!!

Fick några nya kläder av min älskling igår som jag bara ÄLSKAR:)

Regnjacka från PEAK.


Svart tunika från ONLY.



Vit klänning med färgglada blommor och fjärilar från H&M.
Vit i grunden med jätte fina och färglada blommor och fjärilar.

Jag älskar den här klänningen,, tycker verkligen den är jätte fin!
Den är så sommrig:)
Älskar tunikan och jackan också:)



Ska klippa mig idag,, fast bara toppa håret lite.
Försöker ju spara ut de,, och de börjar allt bli lite längre nu,, når till axlarna iaf:)
Försöker toppa mig typ varannan månad för att hålla det fint och slippa klippa så mkt:)
Ska färga håret också,, solen har blekt mitt hår sjukt mkt...
Så ser sådär ut nu:/

Imorn ska jag och Micke gå ut och äta:)
Can´t wait:)
Ska bli jätte mysigt:)


Ha en bra dag alla:)


Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det finns så mycket! Tror att risken är väldigt stor att jag kommer att köpa för mycket kläder :S Men om jag köper massa i dom två minsta får jag be alla som vill ge kläder att köpa större än så :)) Njae inte direkt, jag har ett helt lager med tjej nemn men har fått för mej att det skulle vara en kille. Men blir det en tjej så är favoriten Villemo, eller så kan jag tänka mej Irmelin,Hilma eller Angelica. Alla namn kommer från Isfolket :)



Fina kläder! Du blir ju alldeles bortskämd med så mycket fint :) Härligt det!

2010-07-22 @ 10:47:44
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Corre

eller hur, riktigt drygt att va utelåst, mamma har dock fixat en nyckel till mig nu :) haha, tack så mycket! har knappt gjort något med utseendet men det kommer väl antar jag haha :)

2010-07-22 @ 17:15:54
URL: http://corrrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: